De afgelopen maanden hebben wij de basis van Uitzendplaats volledig aangepakt. Dit was een flinke klus waardoor we voor een periode minder functionaliteiten hebben kunnen opleveren. Dit moesten we doen omdat we in de basis een aantal verkeerde uitgangspunten hadden gemaakt. Hier liepen we in de ontwikkeling telkens tegenaan en dat vertraagde de ontwikkeling. Deze onderdelen hebben we nu gelukkig goed staan.
Daarnaast is de matchtool Uitzendplaats m.b.t. techniek gelijk getrokken aan onlineUUR (urenregistratie systeem voor uitzendbureaus). Dit maakt dat we functionaliteiten over en weer kunnen toepassen.
Wat u hiervan vooral gaat merken is dat het design volledig is aangepast. Deze was mooi en blijft mooi, echter deze is wel compleet anders. In het nieuwe design zit in de linkerkant de functies. Terwijl in het vorige design bovenin de functies werden weergegeven. Dit maakt dat we nu veel meer ruimte hebben voor nieuwe functies en handige toepassingen, zonder dat we het risico lopen dat het geheel onoverzichtelijk wordt.
Naast de techniek en design hebben de volgende functionaliteiten kunnen toevoegen:
- Documenten uploaden. Dit is enorm handig wanneer u bijvoorbeeld een certificaat van uw kandidaat ontvangt. U kunt deze dan meteen bij de kandidaat opslaan onder documenten.
- Sollicitaties komen nu ook binnen in Uitzendplaats en worden onder kandidaten en vacatures overzichtelijk getoond
- Meerdere gebruikers, het is nu mogelijk om met meerdere gebruikers in het systeem te werken. Zo zie je precies wie welke notitie heeft gemaakt en / of vacature heeft opgesteld.
Al met al hele mooie stappen die we hebben gezet. We zijn en blijven in ontwikkeling, dit maakt dat we regelmatig met nieuwe functionaliteiten zullen komen.
Heeft u wensen voor onze uitzendsoftware? Neem gerust contact met ons op. Alvast bedankt!